Информация за доставки на продукти

Начин на доставка на закупения продукт

Предлаганите стоки в Techmax.bg се доставят посредством куриерска компания „Рапидо“ или до офис на куриерска фирма „Спиди“.

Цени на доставка

Всички продукти с цена над 150лв. се доставят безплатно. На стоки с цена до 150лв. цената на доставката е фиксирана на 10лв.

По желание на клиента може да се използва различна куриерска фирма, при което цените на доставката са стандартни за избраната куриерска фирма.

Преглед на продуктите

При всяка доставка се използва опцията за преглед преди заплащане.

Срок на доставка

Стандартното време за изпълняване на доставката е 24 часа за поръчки направени до 12:00ч. и 48 часа за поръчки направени след посочения час. Всяка поръчка се потвърждава по телефон или имейл, след което се изпраща до желаното населено място.

Връщане на продукт

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на седем работни дни от датата на получаване на стоката.

В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.

На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.